понедельник, 28 ноября 2016 г.

                                                  Брейн-ринг
Мета:активізувати пізнавальну діяльність учнів,поглибити знання з читання,        
          мови,стимулювати активну творчу роботу школярів;розвивати  творчі 
          здібності,уяву,читацькі навички;виховувати цілеспрямованість,органі-
           зованість.
Форма проведення:ігрова програма.
Обладнання:картки із завданнями,презентація «З якої казки?»,грамоти.
                                                Хід проведення заходу
І.Організаційний момент.
Ведуча:
Всіх присутніх ми вітаєм,
Успіхів усім бажаєм.
Урок читання незвичайний
У формі гри розпочинаєм.
Сьогодні всі покажуть
Знання свої для нас
Як любить вже читати
Наш перший клас.
Правила гри:гра проводиться між двома командами класу.У складі кожної
                        команди 10 чоловік.Гра  складається з 10раундів.
Журі:вчителі  (Гра проводиться,коли діти вивчать всі букви)
ІІ.Конкурсна частина.
Представлення команд та їх капітанів.
Перша команда «Розумники».
Друга команда «Всезнайки».
1 раунд «Розминка»
«Мозковий штурм»
(Команди по черзі відповідають на питання ведучої.За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.)
1.Скільки букв в українському алфавіті?(33)
2.Скільки букв позначають голосні звуки?(10)
3.Яка буква не позначає звука?(ь)
4.На які групи поділяються всі звуки?(голосні,приголосні)
5.На які групи поділяються приголосні звуки?(тверді й м`які,глухі й дзвінкі)
6.Які знаки можуть стояти в кінці речення?(крапка,знак оклику,знак питання)
7.Власні назви пишуться…(з великої букви)
8.Якщо в кінці речення стоїть знак оклику,то воно…(окличне)
9.Якщо в кінці речення стоїть знак питання,то воно…(питальне)
10.Які букви завжди позначають два звуки?(ї,щ)
(Журі підраховує бали за перший раунд)

2 раунд . Мовна гра «Що робить?»
(Дібрати дії до назв предмета,завдання на картках,4 бали за раунд)
«Розумники»
Пташка-(летить,співає,виводить)
Сонце-(світить,гріє,пече)
Вітер-(дме,гуде,свище)
Комар-(дзимкає,летить,кусає)
«Всезнайки»
Ведмідь –(реве,ходить ,полює)
Дощ-(ллє,хлюпає,іде)
Місяць-(світить,сходить,заходить)
Оса-(летить,жалить,дзимкає)
(Журі підбивають підсумки раунду)
3 раунд.Вправа «Дешифрувальник»
(Розшифрувати назви тваринок,завдання на картках,1 бал за раунд)
«Розумники»
314935(зайчик)
«Всезнайки»
431965(їжачок)

1                       2                     3                       4                       5
АБВ                 ГДЕ                ЄЖЗИ               ІЇЙ                   КЛМ

6                       7                      8                       9                        10
НОП                 РСТ                 УФХ                ЦЧШЩ             ЬЮЯ
(журі підбиває підсумок раунду)
4 раунд.Гра «Відгадай предмет»
(За ознаками потрібно відгадати предмет,2 бали)
«Розумники»
Круглий,кольоровий,гумовий-…(м`яч)
Швидкий,металевий,двоколісний-…(велосипед)
«Всезнайки»
Паперовий,легкий,повітряний-…(змій)
Прямокутне,махрове,банне-…(полотенце)
(журі підбиває підсумок раунду)
5 раунд.Гра «Розсипанка»
(Із поданих слів треба скласти речення,2 бали)
«Розумники»
Лісі,дерев,у,багато.(У лісі багато дерев)
Іде,за,дощ,вікном.(За вікном іде дощ)
«Всезнайки»
Садку,квітів,у,багато.(У садку багато квітів)
Цвіте,за,весна,вікном.(За вікном цвіте весна)
(журі підбиває підсумок раунду)
6 раунд.Конкурс «Читці-декламатори»
(Один учасник з кожної команди виразно читає або розповідає напам`ять
вірш про весну,оцінюється 3 балами)
(журі підбиває підсумок раунду)
7 раунд.Гра «Мишка»
(Вставити пропущену букву,яку «з`їла мишка»,4 бали)
«Розумники»
… істок (місток)
… исиця (лисиця)
…уряк (буряк)
…раплинка(краплинка)
«Всезнайки»
…ічка(річка)
…аєць(заєць)
…орква(морква)
…ніжинка(сніжинка)
(журі підбиває підсумок раунду)
8 раунд.Вправа «Склади слова з літер слів»
(Скласти якомога більше слів,використовуючи букви із слова,за кожне слово 1 бал)
«Розумники»
Шкарпеточка (рак,перо,шпак,точка,пара,Петро,рот,картка,карточка)
«Всезнайки»
Снігопад(нога,пагін,ні,ніс,сіно,дно,дні,піна,сніг,сніп)
(журі підбиває підсумок раунду)
9 раунд Вправа «Ти початок прочитай,та прислів`я відгадай»
(Добавити слово,щоб завершити прислів`я,2 бали)
«Розумники»
«Одна книга тисячі людей…(навчає)»
«Не кажи гоп,поки не …(перестрибнеш)»
«Всезнайки»
«Книга вчить,як на світі..(жить)»
«Без верби і калини –нема …(України)»
(журі підбиває підсумок раунду)
10 раунд «Прочитай і запиши анаграму-текст»
(Записати правильний текст,переставляючи склади у словах,5 балів)
«Розумники»
У сілі
тоСяв ражкий недь.гоІр і реСгій шілки в сіл.ниВо ліси діп лияною.маТ луба
ніть.киЯй візр в сугтому ліглі?аТ ец дура лібка!
(У лісі
Стояв жаркий день.Ігор і Сергій пішли в ліс.Вони сіли під ялиною.Там була тінь.Який звір в густому гіллі!Та це руда білка!
«Всезнайки»
айГ
аЗ кірою будовий айг.иМ сачто лугяємо в агю.взДінко пісвають  жичі.віЦтуть ноквалії.кіЯ ниво худмяні!реБежіть  іц вітки.еН вірть їх.
(Гай
За рікою дубовий гай.Ми часто гуляємо в гаю.Дзвінко співають чижі.Цвітуть конвалії.Які вони духмяні!Бережіть ці квіти.Не рвіть їх.
(журі підбиває підсумок раунду)
ІІІ.Підведення підсумків ігрової програми.
Оголошення результатів гри (журі оголошує результати)
Привітання переможців,вручення грамот.
Ведуча:
Ріднеє слово,назавжди нам надане,
В спадщину йде від батьків і дідів.
В нім всім народом,як золото,надбана
Вічна любов до майбутніх синів
І Батьківщина з нього ж  починається,-
З рідного слова джерельце бринить!
І слова рідного хто відцурається,
Той Батьківщину не зможе любить.
Любіть свою мову,дбайте про її чистоту.Читайте книжки, розвивайте своє мовлення,збагачуйте свій словниковий запас. Дякую всім за гру.


Комментариев нет:

Отправить комментарий